Varför har jag en blogg??

Jag som inte kan lägga in bilder för att vi har för "gammalt" operativsystem på datorn.
Sen vet jag inte om jag har så mycket att berätta för omvärlden heller, såvida man inte är som jag.
* Scrapoholic
* Småbarnsmor
* Hundägare
* Kattägare
* Blivande fru
och dessutom vad titeln på denna blogg uppger;
Inte Riktigt Klok.

Nu har jag ju dessutom en anledning till att sitta framför den här burken ännu mer. Till min sambos fasa skulle jag tro. (Det är nämligen han som betalar interneträkningen! Vi har bara modemuppkoppling....)

Nu är det bäst att jag tar hand om den yngste sonen som gastar åt pappa i köket....

Lev väl!

Kram
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0