Vad månde det bliva av B?

Eller vad har ungen sett och hört egentligen???

Här om dagen så hade jag för ovanlighetens skull en lite mindre t-shirt än vanligt. Alltså av mer normal storlek och inte storlek militärtält som jag brukar använda.
En av B's favorit lekar är att leka titt-ut med mej och då ska han sticka in huvudet under min t-shirt och säga titt-uuuut. Då ska jag stoppa ner ansiktet i halslinningen och säga titt-ut.
Detta tycker han är jättekul.

Så när jag nu för ovanlighetens skull hade en mindre tröja blev det av naturliga skäl svårare för B att stoppa in huvudet i tröjan. Han blev först ur-f-bannad och gastade och skrek, men skam den som ger sig. På't igen bara!
Till slut får han så in huvudet under tröjan.
Men efter två ammande barn och graviditeter samt övervikt så har jag allt annat än toppiga "kullar" utan de liknar mer två hängande hundöron som drabbats av blodöra (öronen blir tjocka då på hundarna).
Så gissa vad ungen gör??

Jo! Han tar sina små händer och greppar det han får tag på, alltså mammas "kullar/hundöron" och gör ett klockrent "karlakarls" grepp om dem. Sen hör jag honom med grov röst yttra:

PAPPA, PAPPA!!!

Vad fasen har den ungen sett och hört egentligen???

Lev väl!!
// Erika

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag blir alltid lika full i skratt när jag läser din blogg, ni verkar ju ha ganska roligt, ha ha!!! ;)



Ha en bra kväll, kram

2008-12-06 @ 20:04:28
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Kamilla

GAAAahahahahahahaaaaaa kippar efter luft AAAHAHAHAHhhhhahahahahahahaaaaaa.....

Jaag svimmar!!!! Det är så kul att läsa, du har sådan huuuumor :D (och underbara ungar!!!)

Tack snälla gulle dig för sticklesen, den är redan använd ;) kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram

2008-12-08 @ 09:29:03
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0