Lite trött, lite mallig, lite stressad....

....ja jag är lite av allting just nu.

Trött för att jag börjat sommarjobba i måndags, jag har ju trots allt inte jobbat sedan november 2003!! =oO
Det går väl ganska bra, en del saker har jag fått kläm på nu och andra är helt otroooligt krångliga att komma ihåg. Stackars Botte som ska försöka lära mig allt på bara två veckor!! Tur att det finns kollegieblock och post-it lappar att skriva i och på. De gula små lapparna är ganska många på mitt skrivbord just nu!!
Jag får återkomma i detta ämne lite senare...

Mallig, det är jag för att jag blivit DT medlem hos Nettans scrapbooking4you.se !! =o)
Hon har just lagt upp en bild på mig och några av mina lo:s i hennes blogg. (Du hittar dit om du använder dig av länken ovan.) Lämna gärna en kommentar om du vill!! =o)

Stressad, det är jag för att bröllopet närmar sig med stormsteg och vi har inte ens tittat och inhandlat en ring!! =oO Sen blev det ju inte bättre för att en av oss hade svårt för att bestämma sig för om vi skulle bjuda våra släktingar eller inte. Så de har fått inbjudan via telefon och en ynka veckas betänketid. Stackare...
Men det löser sig, som han sa han som sket i badvattnet.

Nu ska jag stressa vidare, nu genom att leta reda på en förlupen son som ska gå och lägga sig snart. Den yngre hänger i min tröja och vill ha välling....
Så gissa vad jag ska göra nu???


Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Wildärtan

Jag har kollat in dina LOs där - vad kul för dig!! Grattis:-)

2008-07-15 @ 19:10:10
URL: http://wilderth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0