Nu jäklar är jag laddad!

Till helgen har vi tredagars scrapmara här i Knaften. Gissa om jag längtar??
Oh nooo, inte ett dugg!

Sen insåg jag att jag kanske borde plocka ihop lite foton och matcha papper till dem så jag har något att göra under tre förhoppningsvis trevliga dagar.

Hmmm...
Var har jag alla foton?? Vet att jag lagt dem på nåt bra ställe så pojkarna inte kan fingra på dem....
Alltså har jag lagt dem på ett så bra ställe att inte ens de klåfingriga barnens ännu mer klåfingriga mor inte kan hitta dem. Suck!
Men jag får väl se till att leta lite istället för att häcka här framför datorn.

Lev väl!

//Erika


Men vart fasen kan jag ha lagt de nyframkallade bilderna nånstans??
Kan ju vara så att jag inte hämtat dem från framkallningsstället kanske.....
Oooops....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0