Trött men glad... =o)

Har nu äntligen landat efter helgens begivelser.
Vilken hit att få scrappa i dagarna 3! Det blev visst lite scrappande på nätterna också, men kul hade jag. =o)

Det är så otroligt kul att umgås med dessa supertrevliga och supergulliga tjejer.
Jag hoppas att de tycker likadant.... ;o)

Sönerna umgicks mycket med fadern och mormodern så jag har inte riktigt pejl på vad de egentligen sysslade med.
B åt och sov mest troligt, M han lekte med tjejerna till en av de trevliga tjejerna som var på MEGAmaran.

JO! Det måste jag få berätta....

M kom insusande i lokalen där vi höll till och tjoade nåt om att han och en tjej hade gjort bajs. När jag hörde ordet bajs blev jag ju tvungen att titta upp och titta på min son. Det var en syn kan jag lova!!
Byxorna som en gång i tiden (läs ca 3-4 timmar tidigare) varit gråmelerade var nu mer svartgrå fläckiga, hans sandaler var inte alls längre blå utan kolsvarta och hur hans fötter så ut ska vi bara inte tala om.
Han blev genast skickad till mormor för att tvätta fötterna och byta byxor, vilket han också gjorde.

När han sen kom tillbaka så blev jag ju tvungen att intervjua honom om vad i hela friden de gjort och VAR de varit någonstans.
"-Vi gjorde bajs i P's bajshög." blev svaret jag fick. P är grannen. Vad jag dock vet så har de WC i huset och inte utedass, så vilken bajshög de hittat har jag inte en aaaaning om.
Sen fick jag reda på att de förmodligen varit i en hög med ut tömt kol från grillen och klafsat runt.
Skitiga blev de men de hade med all säkerhet SKITkul. Ha-ha-ha-ha.... ;o)

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tråkigt att jag inte kunde komma nu den sextonde men vi ses på måndagsträffarna som börjar snart. (tror jag) , hoppas och tycker du ska lägga ut bilder både på scrapalster men också andra foton som du tar typ dagligen, blommor.. osv.

- nog för att det du skriver gör en helt glad (:

2008-08-18 @ 23:07:41
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0