Hurra!!! Fast kanske inte på andra sätt....

Hurra!!!
Scrappiz är tillbaka!!
Hade jag champagne att fira med skulle jag göra det. Blev så glad att det äntligen är tillbaka.
Sara har som vanligt lagt ned ett ofantligt arbete på att återskapa Scrappiz.
Sara rules!!


På andra sätt kanske det inte är lika "hurraigt".
Idag när jag kom hem från min utflykt till Vännäs fick jag höra att M varit i slagsmål på dagis. VA???
Mormor hade hämtat honom och fick då höra att M och A hade slagits på dagis av en av dagisfröknarna. Väl hemma hos Mormor hade hon frågat M varför han och A hade slagits. Då hade M berättat följande:

"-Jo, det ska jag berätta. Jag skulle slå A först, men sen slog han MIG först och det är orättvist!"

Mer sa han inte om den saken, så jag fick intervjua honom vid middagsbordet.
Tydligen så hade det hela handlat om att plocka undan bilarna på dagis. M ansåg att han inte hade dragit fram dem utan bara lekt med EN bil en stund, så när det var dax att plocka undan hade han blivit arg för att han skulle måste hjälpa till enligt A och skulle väl då "klippa till" A. Saken var bara den att A hann före.

Vad månde det bliva av denna kille?

Lev väl!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0