Datum för 2010 års träffar i Knaften!

Hej på er!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått ut den berömda tummen ur det numer lika berömda arslet och gjort mig redo för att förmedla datumen för nästa års träffar.
Så här kommer de!

Januari 
23:e kl.10 i Knaftengården. Anmäl dig senast 18 jan.

Februari
20-21 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast den 8 februari.

Mars
20 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 15 mars.

April
17 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 12 april.

Maj
29 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 24 maj

Juni
5-6 kl. 10 i ??. Anmälan senast den ? maj. Här planerar jag en överraskningsresa till okänd ort. Denna resa innebär lite mer att betala för var och en, samt att vi försöker samåka så gott det går. Mer information kommer lite senare. =o)

Augusti
21-22 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 9 augusti.

September
4 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 30 augusti.

Oktober
16 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 11 oktober.

November
13 kl. 10 i Knaftengården. Anmälan senast 8 november.


Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Carina

God fortsättning på det nya året!! Ska förssöka få det att stämma någon gång under året att komma till dig på träff... Vore så kul! Kramen

2010-01-01 @ 12:48:18
URL: http://cajaba.blogspot.com
Postat av: Anette

Vad bra att du skrivit ut datumen på träffarna, jag hoppas att det passar så att jag kan komma på några :)

Det är så roligt att träffa dig och alla raringar där uppe ;)

Kram Anette

2010-01-08 @ 18:26:12
URL: http://nettantrollet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0