Gammal skåpmat bara...

I Nettans blogg skriver jag att jag gillar att göra egna dekorationer och det är sant.
Sen om det är PP:s eller att jag börjer trådar, eller ritar något det kvittar för mig.

Tänkte jag skulle visa er en lo som jag gjorde om M:s första fisketur med mormor.
MEN jag är inte duktig tecknare och jag vet att det blev liiite fel på min fisk....

Håll tillgodo!



Lite detaljbilder...


Fisken som ska föreställa en abborre...



Titeln blev jag inspirerad att göra efter att ha läst i en tidning (minns tyvärr inte vilken!) att man kunde använda sina stämpeldynor som vattenfärger. Jag använde mina Versa Color dynor. Det enda man bör tänka på är att ta färgen från sidan av dynan inte uppe på.

Idag har jag passat på att fota en del lo:s så nu har jag ett gäng som väntar på att få komma ut ur garderoben. ;o)

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Lena B E

Jättefin LO!! Du ritar visst bra, du är riktigt duktig!! Så det så! låt ingen säga nåt annat!

Jag kan inte ens rita en sol ;) skrattar

Tack för tipset med stämpeldynorna, det måste jag pröva nån gång, liksom allt annat nytt man hör om! ;) Kram Lena

Postat av: Carina

Vilken härlig layout! Du är väl visst duktig på att rita!!! JAg skulle då inte få till en fisk.... Kramar

2009-02-06 @ 09:36:11
URL: http://www.cajaba.blogspot.com
Postat av: Wildärtan

Jag har då inget att anmärka på den där abborren. Inte för att jag är nån fiskare, men jag tycker då att det ser bra ut!! Kurt var ju ett sällsynt fenomen - har ni sökt till Guinness?? ;-)

2009-02-06 @ 11:24:07
URL: http://wilderth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0