Hur mår M egentligen??

Vår äldste son är som allom bekannt väldigt verbal för att vara 5 år. Han slänger gärna ur sig kommentarer och använder uttryck han kan ha en aning om vad de betyder. Det finns fler än en som höjt på ögonbrynen när de hör ungen snacka, vilket han gärna gör länge och oavbrutet. (Undrar vem han kan brås på?? Inte är det mig i alla fall... *visslar falskt*)
Jag brukar säga att M pratar dygnet runt! Han pratar t.o.m. i sömnen!!

I fredags ringde pappa och han till farmor och farfar och M pratade med farmor i telefon.
Då frågade farmor hur det var och hur han mådde.
M svarade:

-"Jo här är det prima LIK."

Nu vet jag inte om han syftade på sig själv eller om han gick efter sin mors trötta utseende den kvällen.


I lördags hade vi pysselträff här i byn.
Jag kan ju lugnt säga att jag hade hur kul som helst! Jag hade träningsvärk i magen på söndagen och då kanske ni förstår hur kul jag hade.

Jag vet att jag i ett svagt ögonblick lovat att lägga upp något alster här i bloggen, men jag har helt enkelt inte haft tid. Det kommer snart, hoppas jag.... ;o)

Lev väl kära vänner!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Annica H

Jag tittar in för att påminna om vi läsare väntar med spänning på fler alster i din blogg! :)

Jag har så roligt när jag läser din blogg, och du har en award att hämta hos mig för att du är en SÅ härlig person, och dessutom en duktig pysslare!

Trevlig Helg!

Kram Annica H

2009-01-23 @ 13:29:27
URL: http://annicah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0