Vad pågår egentligen i M:s lilla huvud??

Ikväll fick han följa med mig på vävkursen vi har här i byn.
För SISTA GÅNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi sitter och fikar i godan ro och då passar ungen på att ta en sax och klippa av trådar i de olika varparna!

På frågan Varför fick jag bara svävande svar och inte blev jag mindre arg för det.

Straffkommendering i Sibirien nästa för den unge mannen!!!

Ok, kanske inte. Men de nya skidorna kan han ju glömma OCH lördagsgodiset!!


Så idag har alltså B skött sig exemplariskt.
Han har underhållit hela familjen med sina små danser. Gud vad jag önskar att jag kunde visa er dem med rörliga bilder!

Imorgon ska han få gå på Babysång, får väl se om det är något för vår lille sång och dansman. Jag får återkomma i den frågan.

Om någon har en idé om vad M tänkte på egentligen när han saboterade vävarna får ni mer än gärna lämna en kommentar!

Kan tipsa er om att det är ett DT alster på G hos Nettans.
Så håll ögonen öppna!!

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Annica H

Hi hi hi! Visst är barn underbara?!?... Ibland kan de åxå fungera som bra preventivmedel... Du vet när man tänker -Ja detta gör jag då aldrg om igen... ;)

Ser fram emot ditt nya alster!!!

// Annica H

2009-01-31 @ 23:09:50
URL: http://annicah.wordpress.com
Postat av: NetteR

Ja d e goa d små liven S

Har ju inte möjlighet att komma på scrappträffen nu i feb men hoppas kunna boka in juni som förra året...

Allt bra annars?

2009-02-01 @ 09:06:12
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Kamilla

OOOJ ja, det var säkert nåt bra han tänkte när han klippte ;) Men vad ?? det vette 17..

vad kuul att se nya alster i bloggen, längtar!!

Kram kram och ha en trevlig söndag!

LÄÄÄNGTAR till maran!!

2009-02-01 @ 10:41:24
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0