Jag har blivit utmanad av Wildärtan!

Det är ett tag sen nu, så det är bäst att ta tag i utmaningen.

Jag ska tala om vilka 3 saker jag har i mitt:

Kylskåp: Ost, mjölk och långfil
Frys: Glass (annars skulle K vilja skiljas!), kyckling och limpa
Skafferi: PASTA i alla möjliga former, vetemjöl och thé
Handväska: Va?? Ska man ha sån?? Ok, jag har ett gäng men de är tomma och ligger/hänger oanvända allihop.
Sminkväska: läppstift, ögonskugga och rouge. Ja, jag har smink men jag använder det ytterst sällan. Ögonskuggorna jag köpte i London 1984 finns kvar....
Badrumshylla: Tandborstar, tandkräm och parfymer
Förråd: kartonger, kartonger och lite mer kartonger
Hjärna : (enligt min man är den tom, enligt mig själv finns där alldeles för mycket.) Värdelöst vetande, Tingeling sången och motvilja att städa.
Jackficka: pappersnäsdukar, använda pappersnäsdukar och nässpray
Kryddskåp: Salt, svartpeppar och Kött och Grillkrydda
Barskåp: Har inget, men det finns någon form av Kaffelikör i bokhyllan i vardagsrummet.
Köksbänk: Diskställ, kaffebryggare och en massa "rat".


Nu kommer vi till vem jag ska utmana och det är alltid lika svårt....
Tror jag får återkomma i det ärendet.

På måndag får jag semester!!! Hurra!!!!
Då ska jag börja jobba!!
Med andra ord ska jag inte tillbringa 24 timmar om dygnet tillsammans med våra barn.
Jag älskar dem över allt annat på denna jord, tro inte annat, men ibland är det faktiskt skönt att få gå hemifrån och tänka på något helt annat.

Lev väl!!

//Erika


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vad mycket fint du har här inne, Tack för titten inne och hos mig och Tack för att jag fick kika tillbaks ;0)

2009-06-04 @ 07:16:33
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Wildärtan

Heeej!

Bra svarat - och tack för senast! Jag hade überkungligt trevligt hela dagen!! Det får vi göra om:-)

2009-06-10 @ 17:03:30
URL: http://wilderth.blogspot.com
Postat av: Lena B E

Trevlig midsommar. Kramar från Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0