God afton!

Här i min lilla värld händer inte speciellt mycket just nu.
Jag jobbar heltid så dagarna springer iväg för mig. Jag kliver upp tidigt, väcker barnen, åker och jobbar, kommer hem, äter middag, lägger barnen (och somnar oftast själv också), förhoppningsvis SER jag lite på tv, annars SOVER jag tvprogrammen också. Mitt i allt detta ska jag dessutom vara social med min man.
Hur fasen ska man hinna med allt utan att vara utan sina 7 timmars sömn??

Har någon en bra lösning så lämna en kommentar!!

Igår så gjorde vi något för allra fösta gången, jag och sönerna. Vi skar ut en pumpa och gjorde en lykta!! =o)
Det var sk_tkul!!
Ska försöka hinna med att fixa in en bild på skapelsen imorgon. =o) Om jag nu hinner med detta!!

Vill påminna alla mina kära scrapvänner att det är dax för en ny scrapträff den 7 november i Knaften!! Alla är ni varmt välkomna till årets sista träff.

Hoppsan!!
Kom just ihåg att jag lovat att lägga ut 2010 års träffar här i bloggen. Men det får bli imorgon, nu måste jag leta reda på något att äta!!

Ni kollar väl på Körslaget???
Go Team Pontare!!!!!

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Kamilla

ÅÅÅh det är verkligen inte lätt att hinna allt :( Fy 17 gubbar!!!

Men ja, det går det också, 7 november är antecknat!!

Kram kram och tack för senast, det var så skoj!!

2009-10-25 @ 23:13:10
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0