Länge sedan sist....

Jag får återigen be om ursäkt för att jag varit så slö med att uppdatera i min blogg. Jag är ett hopplöst fall, jag vet... ;o)

Men nu ska ni får er lite pyssel till livs i alla fall. =o)



Först ut är ett beställningskort jag gjorde till en av mina allra trognaste och bästa kunder. =o)

Sen har vi ett litet dopkort till en kille...



Sen är det ett dopkort till en liten tjej, med samma stämpel som ovan. Jag gillar verkligen min nästan nya Lily of the Valley stämpel. Den är såååå hmm-hmm söt!



Kan jag få fresta med ett litet kort till??
Jo det får jag visst! som lille B skulle ha sagt. ;o)



Visst är hon för gullig där hon sitter??
Belles and Whistles heter märket på stämpeln, om ni nu undrar. ;o)

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Jätte fina kort du gjort :)



Kram Gurkiss

2010-09-07 @ 21:01:06
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Catharina Broman

Supersnygga kort du gjort.Jag håller verkligen med om att din nya dopstämpel verkligen är supersöt.Kan man får låna nångång(blink,blink).Sedan så undrar jag vad det är för en sorts ram som du använt under stämpelmotivet på det sista av dina kort?

Ha en underbar helg!

Kram Catharina

2010-09-17 @ 14:26:41
URL: http://www.cattiskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0