God morgon!

Här har lämnats barn på dagis och skola, samt jagats in en rymling. ;o)
Grannens löptik hade rymt, så jag gjorde en insats. ;o)

Barnen har hållit sig i skinnet några dagar, det kan i och för sig bero på att M varit febrig och trött. Lille B han har däremot varit lika pigg som vanligt. K kroknade in förra veckan, men han jobbar idag och det gjorde han förra veckan också.

Jag hade tänkt lägga upp lite fler alster och jag hoppas ni hittar något ni tycker om. ;o)





Här har jag lekt med crackle paint och chipboard igen. Har insett att jag måste börja använda alla pryttlar jag har här hemma. Kan inte bara handla och handla, utan måste använda mig av sakerna också. Så jag leker och har roligt. =o) (Konstigt nog så gör det inte ont att använda sakerna heller? Varför har jag inte gjort det tidigare?? Nåja, bättre sent än aldrig!)



En lo om min "lille" katt Våfflan. Den handlar om hur han fick sitt namn. På bilden är han liiiiiten men det är han INTE idag. Han fyller 10 år i mars. Tänk vad tiden går fort....



En lo som jag hittade påbörjad när jag julstädade vardagsrummet före jul. Kanske var läge att göra den klar också?? Sagt och gjort!
Här har jag lekt med vit stämpeldyna och swirls stämplar. Gillar att göra "egna" papper med stämplar och färg.

Lev och må!!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0