Kan han så kan jag!!

Nu visar jag prov på mitt sanna jag! ;o)

Visade ju häromsistens lille B's alster i kortmakar konsten, nu tänkt jag visa några av mina egna skapelser. =o)

Så titta och njut/förfäras/kräks! Vilket ni själva vill. ;o)





Ett med en gammal hÄngel stämpel....





Ett med papper från Graphic 45.....



Ett med papper ur spillådan och lite punchinella....



Ytterligare ett med spillpapper och ljuvliga gardenior....

Tycker det blir lite coolt med supertunna pappersremsor som sticker upp lite ur blommorna. Det lär ni märka om ni tittar in om nån dag igen. ;o)

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är väldigt kreativ och duktig på att scrappa! Alla kort är väldigt fina. Min favorit är kramar-kortet. Lev väl! :)

2010-01-29 @ 19:22:38
Postat av: Annika N

Hej ! Jag ville varken förfäras eller kräkas... jag njöt ;)Håller med Hanna. Du är verkligen duktig ! Hmm... Ja, jag fastnade också för kramar-kortet !! E det till salu? har du kvar kortet med noterna mm?

E intresserad av att köpa dem... Kram

2010-01-29 @ 21:24:51
URL: http://tankarochvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Anette

Så underbara kort du har gjort!

var du verkligen vid dina sinnes fulla bruk då du skapade i ROSA?!! ;)

Jag visste inte att du gjorde sånt fniss

Det blev helt underbar tjusigt precis som alla andra kort.

Du är ju superduktig :)

Kramar i massor

2010-01-30 @ 10:58:11
URL: http://nettantrollet.wordpress.com/
Postat av: Katarina K

Superfina kort Erika, gillar dem allihop!!! Är förvånad över att du skapat ett i råååsa!?!? Va?

Kram!

2010-01-31 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0