Nu har julstämningen börjat komma.

Jag har gjort ett s.k. side step card i en lite annorlunda storlek. ;o)



Jag har färglagt min Magnolia tomte med Distress refills, stansat en oherrans massa Pine leaves från MS, embossat fotohörnen i guld, snöflingorna i vitt och använt mitt English Rose alfabete för allra första gången.
Basen är gjord av Bazzill cardstock och det möstrade pappret är från Maja Design.

Jag tänkte faktiskt pröva lyckan och delta i en utmaning på WOC bloggen. Vi får se hur det går....

Med detta tänkte jag önska er alla en trevlig helg!

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygg! Men de va ingen liten mängd med Pine leaves du hade gjort. :)



Kramar

Lotta

2010-11-05 @ 18:19:41
URL: http://lottaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Katarina K

Fint kort du gjort! Härligt att julstämningen börjat komma... det kanske smittar av sig till mig på lördag tänker jag! ;)

2010-11-08 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0