Grattis till K.K. och min nya bäbis.

Födelsedagarna duggar tätt i april i vår familj och släkt. Vänner har jag mååånga som fyller år denna vackra månad!
Dessutom fyller två av dem 50 år (= mina kusiner) och två andra mycket kära och älskade vänner fyller 40 år.

Den ena har jag redan uppvaktat så jag kan visa presentförpackningen, innehållet behåller jag för mig själv. ;o)
Hmmm.... Det där blev nog liiite fel... Hon fick innehållet naturligtvis men jag väljer att inte tala om vad som var i påsen. Fattar ni?? :o/

Påsen är gjord av ett kuvert! Dekorationerna har jag köpt från bl.a. Wild Orchid Crafts, Nettans Scrapbooking4you.se och ebay.



Sen måste jag bara få visa upp min födelsedagspresent till mig själv! Den är sååå fin och jag har längtat och väntat på att tillfället skulle dyka upp.
Jag höll på att missa det igen men tack vare en lillebror (min egen) så blev det ÄNTLIGEN av!
Gissa vad jag gör om dagarna nu....? =oD



Det känns Canon att äntligen äga en alldeles egen sådan här! ;o)

Lev väl kära vänner!

//Erika, som även hon fyller år denna månad. ;o)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vist är det underbart med en riktig kamera! Min Pentax och jag är som sammanvuxna! ;-P

2011-04-05 @ 19:11:17
URL: http://tjollerfiortokfransar.blogspot.com
Postat av: Annika N

Men vännen! Vilket superfint kort du gjort!! =D Ja, jag har sagt det förr... och du kommer nog höra det många gånger till... DU är fantastiskt duktig!! Skapar med sån känsla, såå mycket vackert! =) Men va härligt med en sådan kamera!! Grattis! Kramiz /Annika

2011-04-05 @ 20:04:09
Postat av: Annika N

ursäkta... jag menade ju PÅSEN !! ;)

2011-04-06 @ 07:42:11
Postat av: Anette

Underbart fint kort, och så trevligt med en sån däringa fin present också ;)

Du är väl värd den gumman.

Kramar i massor och Grattis på födelsedagen

2011-04-06 @ 10:27:33
URL: http://www.scrapbooking4you.se
Postat av: SJ

Grattis till Canonen ;-) å stort tack för senast.

Himla trevligt eller :-)

Jag tror alla kunder sparat sig till idag med tanke på att jag var borta hela förra veckan så det är bäst att engagera sig ;-)

Lev väl

2011-04-11 @ 09:54:38
Postat av: Katarina K

Tack än en gång vännen, påsen är superfin!!! Jag blev jätteglad för innehållet, men bara påsen i sig är värd hur mycket som helst. Det är inte ofta jag iaf får något som någon lagt ner en hel del tid och engagemang på. :)

Kram!

2011-05-05 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0