Det tillhör väl allmänbildningen...

....att veta att kor har fyra magar.
Jag å andra sidan har två!
En ovanför midjan och en lite större nedanför midjan.

En kväll i duschen särskådar lille B sin mor och frågar konfunderat:
-Mamma? Har du ingen knapp?
(Med knapp menar han då navel.)
Jag talar då om för honom att jag visst har en knapp och lyfter upp den övre magen och visar honom min knapp.
Då utbrister ungen:
-"Det där är ingen knapp!! Det är ju en GROP!"

Lev väl kära vänner och lämna gärna ett avtryck innan du går! =o)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Hanna

Barns funderingar är så härliga :)

2011-02-27 @ 17:02:34
Postat av: Ullet

asg :D Storebror samma morgon vi ska gifta oss jag och maken. Jag har duschat, klämt in mig i en tajt sån där underklädesbody och känner mig rätt fin när han kommer fram (sex år gammal då) o klappar mig på valkarna och säger:

- Du är som en snögubbe mamma, en boll här och här och här och..

Kände mig lite mindre brudaktig efter det. ;) Gott att se dig igen! Hoppas allt är bra med dig! Kram Ulrika fd. Steigert

2011-02-27 @ 19:37:46
URL: http://gammelbyn.blogspot.com
Postat av: Annika N

Hahaha... ja du får höra både det ena och det andra från dina härliga barn Erika! Men härlig... -Det är du me! =) Kram /Annika

2011-03-03 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0