Pingviner och feeling good.

Tänk att vissa dagar faller allt på plats.
Förtvivlan kan med en enda mening förbytas till lättnad.
En hittad del är en katastrof, men hittar man den andra delen så är det ren och skär lycka.

Nu är det inte jag själv som fått saker att falla på plats åt mig själv, men jag har lyckats hjälpa andra. =o)
Vilken känns ännu bättre!
Så nu kan jag ärligen säga att delad lycka är dubbel lycka!

Själv letar jag fortfarande efter min varmluftspistol och dessutom några spellisar som jag lyckats förlägga här hemma någonstans....

Så till pingvinerna.
På tv går ett barnprogram som heter Pingvinerna från Madagaskar.
Detta har B hört som:
Pingvinerna från döda madasgam.

Sen undrar jag om någon har sett en Gruffalo nyligen?
Tydligen vimlar det av dem här i skogarna. I alla falla enligt B.

Nu till lite pyssel som jag sysslat med på sistonen. =o)

Först ut är min skottkärra, som jag blev rätt så nöjd med faktiskt. =o)
Ibland ser man sådant som måste förbättras först senare, som om du får möjligheten att se den i verkligheten någongång bli inte förvånad om den ser lite annorlunda ut. ;o)





Tänk vad man kan göra av lite papper och mycket tålamod?? ;o)

Sen har jag gjort ett kort till någon, vem vet jag inte än.
Jag gillar verkligen trädet och pappret jag stansat ut trädet i. I like it alot!!



Detta var allt för denna gång kära vänner!

Lev väl!
//Erika

Kommentarer
Postat av: malin persson

tjusigt! Gruffalon har sally fått vädra- det va då jag flög över plogkanten.

2011-02-05 @ 12:10:42
URL: http://malinsofiapersson.blogg.se/
Postat av: Emilie/Wildärtan

Vilken tur att du köpt så fina blommor från wild orchids mm:-) Ursnyggt, Erika!

2011-02-15 @ 19:39:08
URL: http://wilderth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0