Den nya släkttrenden i år.

Alla har vi olika sätt att reagera på när man blir dumpad eller när man dumpar någon.
Somliga gråter floder, andra blir arga och en del rycker helt enkelt på axlarna och tycker att det var väl inget.

Nu har några i släkten startat en ny trend.
Man ska tydligen dumpa sin respektive för att vara inne i år.
Kanske K skulle börja passa sig...?
Näe! Han kan känna sig lugn! Jag tänker inte dumpa honom!!

Vår äldste son däremot hakade på trenden.... eller han blev motvilligt påhakad på trenden kanske jag ska säga.
Han var nämligen den som blev dumpad.

Härom kvällen kom han hem till mormor, där vi alla blivit bjudna på fika, och förkunnade att han skulle på bröllop lite senare samma kväll.
Nyfiken som jag är frågade jag naturligtvis vilka som skulle gifta sig.
Svaret blev:
-"M och H."
-" Jaha... men hur känns det då? Det var ju du och M som skulle gifta er för ett tag sedan?" undrade jag.
-"Äh! M gjorde slut med mig."konstaterade sonen lugnt.

Då blandade sig mormor in i samtalet:

-"Jamen, du och M gick ju tillsammans på utflykten häromsistens? Och ni gick ju sist och såg ut att ha så trevligt tillsammans?"
-"Men alltså mormor, det var ju INNAN vi gjorde slut på varandra!"

Trevlig nationaldag allesammans och var rädda om varandra!!

Lev väl!
//Erika

Kommentarer
Postat av: SJ

Återigen, dom välsignade barnen ;-)

Å sen ska det ju börjas i tid eller hur var det ;-D

Have a nice day ;-)

2011-06-07 @ 06:41:48
Postat av: Vickan

"Alla har vi olika sätt att reagera på när man blir dumpad eller när man dumpar någon.

Somliga gråter floder, andra blir arga och en del rycker helt enkelt på axlarna och tycker att det var väl inget."



Undrar vart man själv passar in i den beskrivningen... ;)

2011-06-08 @ 09:12:30
Postat av: Kamilla

Så sööööt han är ♥

2011-06-09 @ 10:22:51
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Vickan

Tycker det behöver uppdateras här lite ;) Har ju inget att läsa om kvällarna längre... ;P

2011-08-24 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0