Vinterkräksjukan eller....??

Har med missnöje insett att jag måste vara Sveriges absolut tråkigaste bloggare!
Inte uppdaterar jag särskilt ofta och mina alster... Ja de lyser absolut med sin frånvaro....

Inte blir det ju bättre av att ungarna har kräksjuka!
Lille B har tillfrisknat bra och snabbt, så jag hoppas för M's skull att det går lika fort över för honom.
Så med andra ord har inget kul hänt här hemma heller. =o/

Vän av ordning undrar säkert varför i hela friden jag bloggare då?
Ja det undrar jag med ibland.... Lika ofta som jag undrar varför jorden är rund eller om Borås ligger närmare Lycksele eller månen??

Ni har väl hört den om blondinerna på parkbänken??

Sak samma; Här får ni en blondin vits så här inför julen! (Jag vet att den är gammal, men den är även en klassiker i mina ögon...)

Två blondiner sitter på en parkbänk och filosoferar (som om det skulle hända).
Hel appropå säger den ena till den andra:
-Du! Undrar va som e närmast? Månen eller Borås??
Varpå den andra (som uppenbarligen känner sig liiite mer kunnig i dessa frågor än sin kompis) svarar:
- Jamen, HALLLÅ!! Ser du Borås eller....????

God Jul och Grått Nytt Hår kära vänner!!

Lev väl!
//Erika

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Näeee stackars er :/ hoppas du och K slipper!!!

Älskar skämtet, jag skrattade tills jag blev blå :D

Ha en god jul vännen med (men helst utan) kräk!

Kraaamen

2009-12-23 @ 11:29:35
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0