Jag ska bli Playboy Bunny!!

Fast då tror jag att jag får banta ner mig rejält om jag ska rymmas i dräkten jag gjort.
Sen för att inte tala om hur jag skulle se ut i nätstrumpor som jag ser ut nu.
Tänkt dig en vandrande kassler så förstår du vad jag menar...

Eftersom jag jobbar för närvarande så hinner jag inte med allt kul som grabbarna bus gör här hemma eller på dagis. Fast jag kan avslöja att B har börjat sjunga!!

Han håller sina små händer för ögonbrynen och så pratsjunger han:
"Lite TOMTE....UT!!"
Tyvärr är det den enda sång och strof han har på repertoaren just nu, men jag hoppas den utökas i framtiden.

Tillbaka till Bunny outfiten så.

På en hemsida hittade jag ett korsett kort som jag tänkte att ett sånt skulle jag vilja testa att göra. Det slutade med att jag gjorde en helt egen mall och en alldeles egen kreation.
Et Voilá! Här är den!!



Här är baksidan....



Lämna gärna en kommentar innan du går!

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Anette

Lilla hjärtat

Jag skulle GÄRNA se dig i denna blink blink

kramis Anette

2009-07-25 @ 17:48:52
URL: http://nettantrollet.wordpress.com/
Postat av: Lena B E

Wow så läckert!! Supersnygg!! Ja du, den där kommer då inte jag i heller, vet inte ens om jag skulle kommit i den som barn. ;) Kramar från Lena

Postat av: Katarina K

Coolt kort, tänk OM man kunde klämma in sig i den... succén skulle vara total... :)

Snygga blomkort du gjort också! Vi ses!

Kram!

2009-07-28 @ 00:21:03
Postat av: annkan

Åh, superfint kort ju!



Kommer du ihåg lilla mig..? Längesen sist, hör du. ;-)

Nu har jag i alla fall blivit med blogg, så du får ju väldans gärna hälsa på en sväng.



Kram på dig.

2009-08-05 @ 01:25:34
URL: http://annkan.bloggagratis.se
Postat av: annkan

Jag gissar att det var du som kommenterade hos mig. Länken till din blogg funkade inte.



Skåpet är övergivet från en källare på jobbet hos en mig närstående person.

Du kan ju gissa att jag blev glad när det tillföll mig. :-)



Kram!

2009-08-13 @ 23:44:12
URL: http://annkan.bloggagratis.se
Postat av: Evelina

Vilken idé! Nu blev jag inspirerad. =)

Roligt och annorlunda kort. Jag gillar det skarpt! =)

2009-12-20 @ 14:58:44
URL: http://scrapadinne.blogg.se/
Postat av: Marie/isingen

Så fräckt!

Har du mall och dela med dig av?

Tänkte vandra vidare på din blogg nu

Ha det bra :o)

2010-01-10 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0