Skapande i värmeböljan.

Nu har jag äntligen fått lite egen tid! Så då brukar jag passa på att pyssla lite.
Pojkarna och maken är hos farmor och farfar, men de kommer hem ikväll så nu tänkte jag hinna få ut mina små saker i bloggen också. Men vem i hela friden sitter inne och kollar bloggar i denna värme?? Möjligtvis då jag... Jag har väldigt svårt för värmen, jag lider och svettas määäängder.
Idag var tyckte jag nästan att eftersom jag kuckelurat inne hela gårdagen så  var jag idag helt enkelt tvungen att göra någon form av insats ute. Det blev att klippa gräsmattan färdigt... Urk!
Kan ju lugnt säga att den blev vattnad samtidigt, dock med saltvatten....

Nåja... Här är det jag knåpat ihop under gårdagen.

Först tre småblomkrukor.
Jag såg en i Scrappiz bloggen och blev eld och lågor! Här hade jag ju ett gyllene tillfälle att använda några av mina tusentals blommor. Sagt och gjort!



Sen har vi tvenne små askar.





Sen har vi ett mugg-kort. Skeden har jag gjort själv, likaså tepåsen. Själva muggen har jag en mall till, som jag hittat på nätet någonstans.



Om man drar i skeden eller thepåsen så kommer själva kortet upp där man kan skriva sin inbjudan på "afternoon tea". =o)

Ha det gott kära vänner och ta det lugnt i värmen!!

Lev väl!!

//Erika


Kommentarer
Postat av: Anette

Wow, så fint du har skapat.

Kramar Anette

2009-07-04 @ 10:51:11
URL: http://www.scrapbooking4you.se
Postat av: Johanna

Så mycket fint du har hunnit med i värmen. Har ni det bra annars?



Kram Johanna

2009-07-07 @ 15:06:52
URL: http://johannisgirl.blogspot.com
Postat av: Helén

Åh, vilka fina kort du har gjort!! Det där muggkortet var ju bara för härligt, kanon!

2009-07-08 @ 23:42:21
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Lena B E

Oj oj oj! Vad mycket du har gjort sen jag tittade in senast! :) Jag gillar allt! Den där stansen du har använt på två av blomkrukekorten har jag också men jag har inte använt den än. Jag har haft en svacka här i mitt skapande så nu får det bli ändring på det, eller hur? ;) Ha det så bra. Kramar från Lena

Postat av: annkan

Men... det här har ju jag varit inne och kikat på en gång! Skrev jag verkligen ingen kommentar då..? kliar mig i huvvet



Gillar dina fina blomkort! Och kortet med tepåsen i muggen är ju heeelt underbart!!



2009-08-05 @ 01:27:27
URL: http://annkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0