Kris, krisigare, krisigast.....

Kris! Datorn ville inte samarbeta härom kvällen!!

Krisgare!!
Erika håller på att bli ännu mer förkyld. Det har hon inte tid med!! Om 6 timmar eller så bär det av till Vännäsby och ScrapSPA med Nettans. Så nu undrar vän av ordning; Va f-n sitter hon och bloggar för då?? Hon borde väl sova?? På A svarar jag: Det veti fasen, det undrar jag själv med egentligen men se första raden så kanske du förstår bättre. På fråga B svarar jag: Det skulle jag ha gjort för lääääääänge sen, men ibland så blir det liksom inte som man tänkt sig. Suck!

Krisigast!!!
Om inte vår son B får en identitetskris efter detta vet inte jag vad...

Jag ondgjorde mig ju om överambitiösa dagisfröknar härom sistens... Identitetsdockan vi föräldrar skulle göra till våra barn. Den skulle dessutom likna vårt barn!! Tror inte de skulle uppskattat om jag gjorde en docka som jag tyckte att jag upplevde B den dagen. Den dockan skulle har varit svart, haft bockfötter, horn i pannan och lååååång spetsig svans. Inte precis en ängel....jo fast en fallen sådan...

Men efter en veckas klurande och lite drygt en veckas tillverkningsprocess så blev resultatet så här:



Tror ni som jag att ungen får en identitetskris när han blir äldre??

Nä nu är det verkligen dags att krypa ned i sängen och SOVA!!

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina K

Dockan blev ju jättefin Erika!!! Kram!

2009-11-23 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0