Nu räcker det!!

Det fick jag höra av lille B igår kväll.

Vi skulle gå och sova lillebror och jag, men han ville inte alls ta på sig sin pyjamas. Då låtsades jag bli jätteledsen och "grät" högt och lääänge. I alla fall i hans öron... ;o)
Till slut lägger han sina små händer på mina kinder, tittar mig rakt i ögonen och säger med bestämd röst:
-"Nu räcker det, mamma!!"

Undrar var han kan ha hört det förrut?? Inte kan det väl vara jag som säger så till dem ibland...? *Visslar falskt*

Och nu blir det jul igen! ;o)
Eller i alla fall några julkort och en valentingåva.

Enjoy!



Jag tittade igenom mina mönstrade papper och insåg att jag inte kommer att behöva köpa ett julpapper till de närmsta 256 åren eller så.
Så jag bestämde mig raskt för att försöka göra något av alla spillbitarna till att börja med. Här är ett av dem.



Pappren kommer från Basic Grey och Papir Design, punchen är Martha Stewart....



Mer Basic Grey papper och Marthas punch igen...



Med risk för att bli tjatig, men det är Basic Grey och Martha Stewart igen...



Det sista julkortet för denna gången. Stämpeln är från Crafty secrets och pappren kommer från BG och Maja design.



Detta är ett så kallat Théljus-kort. Jag såg det första gången i Nettans blogg där min DT kollega Carina hade gjort ett. Sen hittade jag en kanonbra tutorial hos Anna aka Knin så det är den jag anänt mig av.

Prova gärna själva, det är inte så svårt som det kanske ser ut!! =o)

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Annika N

Hallå där vännen !! Ja, alltid kul att läsa och se sig omkring i din blogg ! Du är fantastiskt duktig ! Dels på att uttrycka dig med ord, för när du beskriver händelser och dialoger ur vardagslivet, så målas det upp på ett sånt där skönt och härligt sätt! Ja, sen att du skapar så mycket vackert, det är en gåva du har ! Jag fastnade för den där teljuspåsen! =)När jag ändå håller på att skriva en novell här... hahaha.. så vill jag bara passa på att säga att jag tycker du är en superhärlig person, och jag tycker om dig! Kram /Annika

2010-02-19 @ 18:36:35
URL: http://tankarochvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0