Städat och skapat!!

När jag någongång så där ibland drabbas av städiver gissa var jag städar då???
Scrapvrån!!!!
Min familj skulle nog bli gladare om ivern innefattade resten av huset också, men när jag kommit dit så har liksom ivern lagt sig.... Konstigt??
När scraphörnan är städad och jag har någorlunda koll på vad jag har sakerna då vill jag ju scrappa juh!!
Jag kanske börjar i fel ända?? Skulle kanske börja med övriga huset först och ta scraphörnan sist...? Näe...då skulle nog ingenting bli klart här hemma....

Nu har ivern varit framme igen och jag skyndade mig att scrappa medan det var städat. För gissa om jag är lika duktig på att plocka undan igen?? Oh no!! MEN det ser inte lika j--ligt ut som innan i alla fall. ;o)

Ett litet smakprov på vad som skapats, fler kommer senare!



Vi var på skogspromenad med mormor i höstas för hon ville ha lite enris. När lille B fick syn på detta gastade han högt: Mamma! ÄLGBAJS!!!! Sen så tyckte han att jag skulle fota lämningen också och som den snälla (?) mamma jag är så gjorde jag honom till viljes.
Sen måste jag nog erkänna att jag tycker om att ta lite "udda" foton... B blev förskräckt (under samma promenad) när mamma helt plötsligt kastar sig ned på mage på marken med kameran i högsta hugg för att fota lite mossa. Han trodde nog stackar'n att mamma blivit alldeles mossig.. förlåt, Tossig!

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0