Mästarnas mästare på ursäkter!

Ingemar Stenmark må förlåta mig, men en mästares mästare i ursäkter kan han omöjligt vara.
DET är däremot lille B.

Om han t.ex. spiller något från skeden när han ska föra den till munnen så säger han:

-" Det var skeden som vickade av sig själv, inte jag!"

En morgon var han särskilt trött och jag fick ropa på honom i babyvakten flera gånger.
Till slut hör jag en trött liten röst som säger:

"-Mamma det går inte. Jag har fastnat i täcket!"

En användbar ursäkt. Undrar hur chefen skulle reagera på den...?

Ikväll så skulle han dricka ur ett glas och spillde naturligtvis på sig lite grand. Då säger han lite missbelåtet:

"- Mamma! Glaset är snett så det spiller på mig när jag ska dricka!"

Så säger en mästare på att komma på bra ursäkter!

Lev väl!

//Erika


Kommentarer
Postat av: Kamilla

hahhaaa dom är så roliga dina små troll <3

2011-05-29 @ 12:01:29
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: annkan

Hahaha-"jag har fastnat i täcket". Känns som om man skulle vilja prova den, ja. ;-)



Kram!

2011-06-06 @ 14:43:37
URL: http://annkan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0