Ett oanständigt förslag.

Starring: C, min hästägande kompis
                 M, vår verbale son


C kom hit för att sätta upp hästhagen vid vår ladugård till sina hästar. M ville och fick hjälpa till.

De var borta länge och väl, men jag hörde inga gallskrik från någon av dem, så jag var ganska så lugn.


När de kom tillbaka så berättade C att hon fått ett oanstädigt förslag från vår son, och jag blev lite förskräckt. Min spontana tanke var: "Vad har nu ungen hittat på?"

Det visade sig att de kommit fram till ett lite svårare passage där de gick för att sätta upp stolparna och börjat diskutera hur de bäst skulle komma över passagen. (Det kan ha varit vatten eller brännässlor, jag är inte riktigt säker.)


M hade ju en bra lösning, men den kan lätt misstolkas.


-"Du måste nog dra över mig, C!"


Så Robert Redford kan slänga sig i väggen och Demi Moore har ingenting som inte C har.


Lev väl!!


//Erika


Ps. Jag har fått "hintar" om bröllopsbilder, =o)

De kommer så snart jag fått se dem IRL själv. En omgång har jag fått på CD än så länge, den andra väntar jag fortfarande med spänning på. =o) Ds


Kommentarer
Postat av: Wildärtan

LOL, fniss - tack för att du bloggar Erika!

Ser fram emot bröllopsbilder:-)

2008-09-09 @ 11:45:57
URL: http://wilderth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0