Nygift!!

Livet som nygift började..... Svettigt!
Det var outhärdligt varmt igår när vi gifte oss. Tycker jag alltså. Det fanns säkert de som gillade värmen, men jag är inte en av dem.
Puh!

Anna och Jossan gjorde sitt allra bästa för att få mig vacker, och jag måste säga att de lyckades. Min blivande man kände knappt igen mig!! =O ;o)

Det var en vacker ceremoni och Kerstin, prästen, är en klippa.

Cissi sjöng så folk fick ståpäls i kyrkbänkarna.

Erika skrattade inte hysteriskt som hon varit nervös för att hon skulle göra.
Kennet var så stilig, hade jag tvivlat tidigare så bestämde jag mig nu för: "Honom ska jag ha!!"
Brad skulle inte haft en chans mot honom. Fattar ni då hur stilig och snygg min MAN var igår??

Så nu sitter jag här och försöker skriva fort med lösnaglarna som fastnar i tangenterna hela tiden.
Så livet som nygift bloggare är lite.....

Tilltrasslat!!


Lev väl!!

//Erika


Ps. Efternamnet är detsamma som förrut! Ds

Kommentarer
Postat av: Anette

GRATTIS till dig FRUN, och till din man också så klart. ;)

Ser fram emot att träffa er snart igen.

Vill se många fina kort från ert bröllop sedan.

Kramar från oss alla

2008-08-03 @ 17:04:01
URL: http:///nettantrollet.wordpress.com/
Postat av: Katarina K

Stort GRATTIS!!! Jag hoppas få se lite bilder sen! Kram!

2008-08-03 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0