Jag ska bli recyclad!!

Idag kom min älskade store son till mig när vi var ute på tomten.
"-Mamma. När du dör ska jag ta ditt skinn." sa han.
"-Men vad ska du med det till?" undrade jag.
"-Lägga över sandlådan!" fick jag till svar.
"-Tycker du mamma är så stor så det räcker till sandlådan?" frågade jag då. (Sandlådan är 4 kvadratmeter stor!)
"-Jaa, och det som blir över ska jag ha själv." sa M

Så min framtid är utstakad.
Glöm kryoteknik, jag ska bli sandlådeöverdrag den dag jag dör. Det ni!!

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Wildärtan

Haha - vilken fräsig son du har! Han kommer väl att få höra mycket på sin bröllopsdag så småningom...

2008-06-08 @ 21:49:22
URL: http://wilderth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0