Jag har blivit utmanad!

Av gulliga Lena.

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina sanningar:

1. Jag hatar att laga mat, baka går an i perioder.

2. Jag slarvar alldeles för ofta med maten själv.

3. Jag är LIVRÄDD för fåglar! Tro't eller ej men jag har faktiskt ägt en undulat en gång i tiden.

4. Jag älskar att pyssla/handarbeta.

5. Jag är gravt Quickutz beroende.

6. Jag avskyr att städa, men gillar att tvätta kläder.

7. Jag älskar hundar, men är egentligen kattmänniska.

Det var mina sju sanningar om mig själv. Usch! Känns konstigt att se dem svart på vitt så här...

Då ska vi se vilka jag kan tänkas utmana.... Hmm....

Vixxxan

Kamilla

Emelie/Wildärtan

Nettantrollet/Anette

Samara/Anna

Fanny/Susanne

Johannisgirl/Johanna

Vilka sanningar ska ni avslöja då???

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Lena B E

Vá kul att du antog min utmaning, detta var intressant att läsa. Kramar Lena

Postat av: Kamilla

ååå vad spännande att läsa om dig, måste säga att en del är precis lik mig stora ögon hemliga tvillingar??

Kram kram!

2009-02-09 @ 08:17:38
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Samara

Nu har jag svarat på utmaningen.

2009-02-16 @ 20:50:05
URL: http://sasha-samara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0