Kan du....

föreställa dig hur det känns att ha varit ensam med två killar i värsta trotsåldern i en vecka??
Inte jag heller, men jag har ändå överlevt en sådan. ;o)

Lille B läspar ju men å andra sidan har han väldigt rullande "r".
Jag brukar fråga honom:

-"B? Kan du vässsssa som en orm? Sssssssssssssss". Varpå han genast svarar:
-"Nä! Men jag kan säga orrrrrrrrrm".

Slutdiskuterat!

Sen har han en ny favvofilm som snurrar i DVDn för jämnan just nu:
Byggare Bob i Billda Bessstern.

De är sååå roliga de små liven!

När vi var ensamma förra veckan så kom det ju en hel del snö i slutet av veckan.
M var jätteduktig och skottade nästan hela infarten alldeles själv och på eget initiativ. Du som vet hur och var vi bor vet ju att infarten är ganska så lång....
Ganska duktigt för en kille på 6 år!
I am impressed, are you impressed??

Nä ni go vänner, nu ska jag söka upp min make och lägga mitt huvud i hans knä för att få lite massage. JAG ska få massage inte han. Snuskhumrar! ;o)

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Annike

Haha, det är inte dåligt att han kan säga "orrm". ;-)



Vad duktig M var som skottade så bra alldeles själv!

2010-05-22 @ 18:00:09
URL: http://www.pyssellyckan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0