Nu har jag rensat lite!

Lite bland mina stämplar alltså.

Jag säljer dessa äldre hÄnglar och Magnolior till den som vill ha.

Köparen betalar frakten och jag ansvarar inte för postens slarv.

Priset är 50:- st för hÄnglarna och 30 :- st för Magnoliorna.

Maila mig på [email protected] vilka du ev. vill köpa så får du övrig information via mail.

OBS!!!!
MAILA lämna inga bud i kommentarerena!!



Nr 4 är tingad!



Nummer 9 är såld!



Nr 15 såld!!



Nr 22 är tingad





Jag beklagar den lite dåliga bildkvalitén på bilderna, jag hoppas att ni ändå kan se vilka stämplar det är.

Lev väl!!

//Erika


Kommentarer
Postat av: Malinsofiapersson

Du har ju blogg också! Ska kolla in den:) KUL!

2010-12-17 @ 17:41:00
URL: http://malinsofiapersson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0