Stickles förvaring.

Jag har vid fler än ett tillfälle konstaterat att jag är gift med en karl som är väldigt finurlig.
Jag kommer med ett praktiskt problem och han har ofta en lösning. Så även denna gång. =o)

Jag hade växt ur min Stickleslåda och hade sett olika modeller på nätet som jag gillade. Jag visade honom dessa och talade om vad jag inte tyckte om med dessa och detta blev vad han gjorde till mig och mina stickles.



Lådan hittade jag (!) på Ö&B.



Jag tyckte den var idealisk eftersom den har bär handtag på locket. =o)



Så här ser den ut inuti. Som du ser har jag plats för 3 stickles till. ;o)



Den vita knoppen i mitten är ett handtag så jag kan plocka ut själva stället till Sticklesen. Så här ser det ut.



Här är stället från sidan.

Vill du ha tips på olika förvaringar rekommenderar jag varmt bloggen:

CRAFTY STORAGE

Där finns allt du kan tänka dig. Så har du problem med förvaring för ditt pyssel ta och surfa dit och få idéer. Passa på att kolla in alla läckra pysselrum som finns. De ser ibland ut som mindre butiker....


Nu ska jag ta och pussa på gubben och tacka honom ännu en gång för denna finfina låda.

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Helene

helt underbar!

2010-11-06 @ 11:15:53
URL: http://mummylade.blogspot.com
Postat av: Katarina K

Ursmart förvaring!!! Jag tycker han ska börja tillverka och sälja till oss med mindre hjälpsamma/händiga män!

2010-11-08 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0