Framtids utsikter.

Äldste sonen deklarerade härom dagen sitt framtida yrke, men mer om detta senare.

Framtids utsikten här i familjen verkar vara mörk.
Häromdagen försökte sönerna först att ta livet av varandra sen böt de taktik och övergick till att försöka driva sin mor till självmord. HUR??
Genom att vara de allra värsta sortens söner som finns förstås.
- Vi lyssnar absolut INTE på vad mamma säger.
- JA! Vi slåss med skarpa vapen.
- Ok... Det gick inte. Då bits vi istället!
- Yes! Storebror har godis!! Det snor jag!! Mohahaha!
- Jag tror mamma håller på att höra dåligt. Då SKRIKER vi allt vad vi kan när vi ska säga något till henne.
- Vi skriker naturligtvis till mamma hur mycket vi älskar henne: Du är världens dummaste mamma!!!!!

Modern i huset tappade humöret och snudd på även rösten efter gårdagen...
Dagen har tyvärr fortsatt i samma anda... Suck!

Det gick så långt att lille B talade om att han minsann skulle flytta så lååååångt låååångt härifrån han kunde. Han ville inte alls bo med mamma och pappa längre. Jag gissar mig till att låååångt låååångt bort blir mormor. ;o)

M's framtida yrkesval då?
Jo jag kan ju säga så mycket att jag efter dessa två dagar kan tänka mig samma yrkeskarriär och det ganska omgående.
M vill nämligen bli EREMIT!

Lev väl kära vänner och ha en trevlig helg!

//Erika som blir gräsänka en vecka framåt. Maken är med 90 % säkerhet änkling innan han kommer hem igen om sönerna fortsätter på samma sätt som igår och idag.....

Kommentarer
Postat av: SJ

Åh vad vi har det härligt på jobbet ;-D

Jag tycker du ska låsa in dig på toa, ta på dig hörselkåpor och bara andas. Jag tror du kan ha fullt upp med det å då blir du så distraherad att du glömmer dina älskade änglar en stund ;-)

Ha en fortsatt bra dag å var rädd om dig :-)

2011-03-28 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0