Nu är det riktigt förkylt här hemma.

Eller vart fasen tog tiden vägen???

Jag brukar gnälla på min käre man att han är tidsoptimist, men jag kan nog också sälla mig till deras skara nu.
Jag tyckte det var första december alldeles nyss och så helt plötsligt är det julafton i morgon!!
HJÄLP!!!

Inte blev det bättre av att FK behagade betala ut föräldrapenningen först idag, den 23:e december.
Snacka om stressigt för en som inte hade inhandlat en enda julklapp i fredags!!

Så när jag vaknade imorse, kl. 7!!, så hade jag redan dagen fullspäckad.
Men som vanligt blir inget som jag tänkt det.
Jag har blivit kanonförkyld!!! *Snörvel*
Fast jag lånade ut barnen till mormor, som egentligen inte heller har tid att passa dem, för att åka till stan och inhandla de sista julklapparna.

Förkylningen har mina kära barn förärat sin lilla(?) mamma i julklapp.
De har haft 39 graders feber och hostat sen i lördags, så min förkylning kom som ett brev på posten. TAck så mycket för det posten Sverige AB.
Dela ut posten i vettig tid kan ni inte göra, men dela ut förkylningar det kan ni!! *Host, snörvel*

Vänta lite......
*FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!*
Jag var tvungen att snyta mig.

Nä nu är det dags att försöka få något gjort här hemma, men jag vill önska er alla:

En riktigt God Jul och lite Grått Nytt Hår!!!

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Anette Johansson

Men sluta upp med att vara förkyld nu!!! ;)

Jag längtar tills vi ses igen.

Tack för julklappen go tjejen.

kramar Anette

2008-12-29 @ 23:09:50
URL: http://nettantrollet.wordpress.com/
Postat av: Kamilla

Näää men hallå...du ska ju beställa scrapsaker, inte förkylningar... :/

Krya på er alla och GOTT NYTT ÅÅÅRRRRRRR !!!!

2008-12-30 @ 21:29:11
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0