Nyårslöften!

Jag har lätt för att ge en massa nyårslöften men väldigt svårt att hålla något av dem. Tyvärr!

Men det finns en typ av nyårslöften jag brukar kunna hålla när jag väl ger några och det är scraprelaterade nyårslöften. =o)
Så imorse sa jag till min make att jag ville pyssla en stund idag och det har jag fått göra.

Jag gjorde ett litet ATC album med mina scrappiga nyårslöften.

Jag lovar att jag ska lägga in bilder på det senare idag! Det är mitt nyårslöfte till er!!

Gott Nytt År allesamman!!

//Erika

Ps. Vill bara tala om att min älskade make äntligen kom ut ur garderoben häromkvällen!!

Han höll på att sätta upp en lampa som tänds automatiskt när man öppnar dörren och han var där inne en gode stund. När han var klar så sa han själv att han nu hade kommit ut ur garderoben.
Tack och lov så var det bokstavligen och inte som det kan tolkas!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0