Angenäma bekymmer...??

Har i kväll pillat på med inbjudningskorten till bröllopet i sommar.
Det känns som om jag inte kommer någon vart med dem.

Kan det bero på att jag egentligen inte alls vill gifta mig eller??
Hmm.....
Det är kanske därför K inte delar mitt intresse för att verkligen få dem gjorda och utskickade?

Har han fått kalla fötter? Fast å andra sidan kan man ju inte få något man redan har.... Milde tid vad kalla fötter den karln har!
Jag kan inte skylla på kalla fötter, för det har jag aldrig haft i hela mitt liv. Alltså måste det bero på något annat.

Tror nog att det sitter i att jag ska göra så många exakt likadana. Det var likadant med inbjudningskorten till B's dop.

Men nu är det utskrivet för att göra klart 28 inbjudningskort i alla fall. Får börja med dem.

Lika bra att sätta igång.

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Wildärtan

Håller med Erika,det är skittrist att sitta och göra en massa kort på samma sätt hela tiden, men det är roligt att gifta sig... Du får byta fokus;-) Och 28 st är överkomligt!! Go Erika

2008-05-14 @ 14:11:31
URL: http://wilderth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0