Förra helgens alster del 2.

Här kommer sista alstren från förra helgen.
Titta och njut eller förfäras, vilket ni vill. ;o)



En lo med kortet på B i hans nya glasögon.



En lo på min lilla skruffa. Här har jag verkligen gått ifrån mina principer ordentligt. Engelska ord, (men det är en engelsk ras och hon har en engelsk pappa, jag skyller på det. ;o)) blommor och bling. Och sen är pappren lite rosa också....



Kolla munnen på den lille godingen. Som för övrigt fyllde två år i fredags. =o)



Lille B diskar sina tuttar i handfatet. Jag lovar att jag kokade dem efteråt!!

Har lagt upp mina kära DT-kollegors bloggar bland länkarna och jag hoppas innerligt att de fungerar och att ni tar er en titt hos dem. De är alla otroooligt duktiga, så jag undrar ibland hur JAG har hamnat i samma team som dem. Vi spelar inte i samma liga i alla fall...

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: annkan

Men så STOR han blivit! Var det inte han som alldeles nyss satt i den däringa babysittern då vi var förbi!?? Fattar inte hur tiden kan GÅ så fort!!

Ljuvligt söt är han då (precis som söte storebror) och jättefina lo's har du gjort!

2009-08-23 @ 23:58:22
URL: http://annkan.bloggagratis.se
Postat av: Lena BE

Åh så jättefina LO´s!!

Och du passar visst i DT gänget, så det så!!! :) Kramar från Lena

2009-09-10 @ 15:43:16
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0