Scrapbooking = Högrisk sport!!

Skärmflygning, motorcross, downhill, korpfotboll... Glöm det!!

Det är med livet som insats jag scrappar!!

Ta ikvälll som ett strålande exempel på detta.

Jag skulle ha scrapkurs i stan och åkte in lite tidigare för att hinna plocka in och iordning allt jag dragit med mig innan deltagarna skulle komma.
DÅ halkar jag på en matta och bryter högerarmen!!
Trots det bär jag in 3 kartonger själv och med högerarmen!!
Detta för att jag tyckte att jag eg inte hade såå ont. Man är väl viking!!

Men det hela slutade på akuten och hem kom jag med armen i gips!

Så den enkla slutsatsen blir ju det att eg är det livsfarligt att scrappa. Tänk bara på skärrisken med skallpellen/skärmaskinen för att inte glömma papprena! =oO
Sen är det ju beroende framkallande, var är varningstexterna på förpackningarna för det??

Lev väl!!

//Erika, numer enarmad bandit och scrappare.

Kommentarer
Postat av: Malin (Maby)

Men stackars dig Erika...hur fanken ska du nu bära dig åt för att scrappa??? MEN du kan ju använda vänsterfingret som shoppingfinger istället...=0)

Hoppas det läker fort och du inte behöver ha så ont!

Kram

/Malin

2009-02-11 @ 23:25:32
Postat av: Lena B E

Sicken jäkla otur!!! :( Hoppas det läker fort!! Hade vi bott i amerika hade vi kunnat stämt dom rackarna för att det inte finns varningstexter!! ;) ;) Som förra tjejen sa så kan du ju passa på att handla nu, nåt måste du ju få göra eller hur? ;) ;) :D Kramar Lena

Postat av: Anette Johansson

Hej hjärtat.

Jag ska komma och ta hand om dig lite på lördag. ;)

En varm kram från mig och sen kanske du är frisk igen blink blink

Kramar Anette

2009-02-12 @ 21:41:35
URL: http://nettantrollet.wordpress.com/
Postat av: Kamilla

OHMYGOD OHMYGOD OHMYGOD

stackars min lilla kaksmula :D *kramar om*

Jag kommer också att pyssla om dig imorgon!!

Kramkramkramkramkramkramkramkramkram

2009-02-13 @ 11:09:54
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: NetteR

Men vännen!! Hur du bär dig åt! Synd du inte bodde i USA så du kunde stämma någon ;-) Hoppas det läker fort och tänk vilken häftig historia att scrappa om sen ;)

KRAM

(Å kan du hålla telefonen med vänstern kanske vi kan pratas vid någon dag:))

2009-02-13 @ 21:46:52
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Annica H

Ja jag säger då det! Scrapping är livsfarligt! ;)

Jag hörde ju historien av Nettan, så jag var tvungen att säga åt Camilla att hon, och Nettan får vara dina hantlangare i helgen! Bra va?!?

Du får "köra lite" med brudarna, så har du säkert något fint att visa efter helgen i alla fall!

Kram Annica

2009-02-14 @ 09:02:09
URL: http://annicah.wordpress.com
Postat av: Lena B E

Jag vill önska dig en jättefin & trevlig alla hjärtans dag! Hoppas du är lite bättre i armen!! :) Kram Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0