Dagen insikt kvart över tio!

God afton!

Idag har rensats och städats i scrapvrån här hemma.
Milde tid vad med pryttlar jag har samlat på mig genom åren!!!
Det är nästan så jag blir rädd. Och vad fasen ska jag göra med allt??
Scrappa självklart, så egentligen är frågan; VART ska jag göra av allt??
Det finns snart inte plats för en enda pinal till... Kanske dax att ta och rensa lite....?

Sen blev det inte mycket bättre när maken kom hem och lite fint påpekade att det bara syntes LITE grand att jag städat och plockat.
Vaddå lite?!?!
Jag har plockat och städat massor!! Okej, lite har jag klappat och suckat också.
Gjort en och annan upptäckt också faktiskt! Ni vet när man öppnar en låda som man inte öppnat på länge och ser något och tänker; "Wow, har jag en sån här?? Det hade jag glömt."
Blev en hel del sådna idag om jag ska vara ärlig.

Däremot har jag inte återfunnit min förlorade Quickutz spindel... Snyft!

Med andra ord kan man lugnt säga att Erika har bestämt sig för att RENSA en hel del bland sina scrapprylar. (För vilken gång i ordningen har jag dock glömt...)

Nä, nu ska jag återgå till maken, som ser Mission impossible 3. Ska fortsätta med mitt MI noXX till veckan. ;o)

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Rensa *stoooora ögon* är du SJUK???

Men ska du rensa och inte skrivit fel så du ska resa ;) så hojta till om du har loppis :D

kram kram

2009-05-11 @ 19:32:13
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: annkan

Jaa, ha loppis vetja!



Eller, lägg ut på Tradera eller Scrappiz.

Då ska jag komma in och kika, det lovar jag. :-)



Kram/annkan

2009-05-14 @ 20:36:40
Postat av: Wildärtan

Så det är DÄRFÖR vi ska ha loppis:-D



Du är utmanad!

2009-05-17 @ 01:19:06
URL: http://wilderth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0