Hurra vad jag är glaaaaaaad!!!!

Ibland har man ju extremt med tur. Idag var det så äntligen min tur att ha tur.
Nä, jag har inte vunnit på lotto eller skrapat fram miljoner på nån lott, men det känns som om jag skulle ha gjort det. =o)



För några veckor sedan lyckades jag riva ner min pärm som innehöll mina BossKut och CuttleBug dies i golvet.
Pärmen gick naturligtvis sönder och jag förbannade min egen klumpighet.
Idag så for jag, mamma och B på det lokala återvinningsföretaget här i stan och där lyckade jag hitta tre(!!!!) pärmar med trerings mekanism. Jag köpte alla tre på vinst och förlust, för jag tänkte att de kanske kunde passa till mina diesfickor till framförallt BossKut diesen.
När jag kom hem så testade jag och det FUNKADE!!!!!!!!!!!!!!

Vilda skrik av jubel fylllde huset, tur att B sov i bilen.

Ok, två av pärmarna är lila, men det är ok, den sista är vit. Vem bryr sig när det funkade som jag tänkt?
Not me!!

Nu till något helt annat.
I lördags var vi på kalas för min yngsta brorsdotter som fyllde 21 här i början av maj. Jag gjorde en tårtbit till henne av papper.
Här får ni lite bilder. Håll till godo!

Lev väl!!
//Erika






Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag tycker att den var jätte fin!!! :) Fler sådana roliga överaskningar! TACK för allt!!! :) Hälsa farmor och familjen!!! Kramar!!

2009-05-26 @ 18:24:44
Postat av: Mikaela

Annars får du bäl klä om pärmarna i något fint scrap papper ;)

2009-06-02 @ 16:37:18
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/
Postat av: NetteR

Vilken underbar tårtbit! Så snygg!



Hoppas allt är bra i sommarhettan. Här måste jag sätta mig och pyssla lite tror jag :)



Kram

2009-06-28 @ 11:18:52
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: gina

Hej ville bara säga att tårtbiten är sååå fin enkel och snyggt... vet du var jag kan hitta mallen till den, det skulle vara jätte kul och försöka sig på en.



Mvh



Gina

2009-07-21 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0