Äntligen!!

Nu kan jag äntligen visa pumpagubben vi gjorde förra helgen.
Det satt låååångt inne...

Här har varit fullt upp. Ungarna grälar med varandra och oss konstant. K ramlar och slår i ryggen, och tycker synd om sig själv. (Det syns inget, så det är nog ingen större fara men man kan aldrig vara säker.)

Självömkan lider jag av också, dock av andra anledningar än min käre make.

Är det någon människa i detta land som vet när det är tillåtet med jakt på dagisfröknar?? Jag har haft svarta tankar om sådana idag kan jag lova.
B's dagis vill av någon outgrundlig anledning ha en docka som liknar honom tillverkad av föräldrarna. (Guess who???) Så det blev till att klura i flera dagar innan jag kom till skott och drog fram virkgarnerna och virknålen. Det gjorde jag igår. Idag är dockan nästan färdig, det fattas två armar till den. Eller kanske kan amputera B's armar så slipper jag göra dockan klar?? ;o)
Eftersom vår lille son är begåvad med extremt mycket hår så måste ju även dockan ha extremt mycket hår. Så jag har tillbringat större delen av dagen att sy fast håret på dockan. GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Så just nu tycker jag att det borde vara fri jakt på dagisfröknar! (Kan lova att det är övergående, så inga dagisfröknar börja frukta för sina liv när de ser mig. ) 


Nu åter till pumpagubben så.

Här är han!!



Lev väl!!

//Erika, som snart ska äta smarrig lasagne som K gjort!! =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0