Ännu mer....

hm-hm lego på golvet!!! Blir såååå less!!! Gissa vem som får plocka upp alla bitarna efter lille B?? För en gång skull så är det inte jag utan stackars M!
Stackar'n gråter för att jag hotar med att dammsuga upp dem allihop om de inte ligger i lådan inom X antal minuter. Sen även för att lillebror fullkomligt struntar i om mamma blir arg och gör verklighet av sitt hot. Han har det inte lätt den store lille killen.

MEN, som Tony Irwing säger, han har nu TRE tänder lösa!! M alltså!! Än tror jag inte att jag skulle kunna smälla till någon av dem så tänderna ramlar lös, hur arg jag än skulle vara. Till och med jag har gränser!! Hör och häpna!! =o)

Passar väl på att visa lite mer av det jag skapat när jag ändå har ångan uppe. ;o)



Den såg verkligen ut som Musse Pigg!!

Ett litet kort eller två kanske....?




Graphic 45 papper bland annat. Har fått kläm på den häringa Vintage stilen lite tror jag....




Ett julkort!! Dessutom ganska så nytillverkat, förra veckan för att vara exakt. ;o)
Gillar verkligen tomten! Synd att jag inte hann få tag på en egen innan de var slut... =o(



Här är det återigen tunna pappersremsor inblandat. Tanken är att man ska kunna klämma dit en ruta med lämplig text när man väl behöver kortet. Så det är därför det kanske ser lite halvfärdigt ut.



Min gamla hÄngel igen. Älskar dig C.I för att du lyckats lära mig detta med att måla med distresserna. Love You Lots!!!!!

Insåg just att jag avslöjat mina svaga mattekunskaper... Det blev inte två utan fyra kort.... Sorry!

Lev väl och se upp för små legobitar!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jaaa, det är inte lätt att vara liten ;) Men var glad att du inte har legobitarna i sängen, det kan vara förödande för lördagsnöjet :D Hiiihiii

Älsk du tebaks, det är så gärna jag visar dig!! Puss!!

Kram kram

2010-02-04 @ 22:09:04
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0