Trött och glad!!

Igår var det scrapträff här i byn!
Tack till er som kom!! Jag hade såååå roligt. =o)

Jag har inte hunnit fota de alster jag gjorde igår så ni får hålla tillgodo med "gamla" alster. Jag får se om jag hinner fota dem i veckan.



Lille B med blöjfyllningen vid fotknölen....
Lekte lite med chipboard, en regnbågsdyna och glaze...
Så j-kla kul!!

En till....



Lite mer chipboard, BLOMMOR!! och Glimmer mist.
Det är sååå kul att "leka" ibland och utmana mig själv.
I love this hobby!!

Nu ska jag gå ut en liten stund och få lite frisk luft. Det kan behövas efter att ha suttit inne hela dagen och scrappat igår. ;o)

Lev väl!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina K

Tack själv, det är alltid lika trevligt!

Fina Lo:s du gjort! Chipboardsen blev SUPERLÄCKRA!!!

Kram!

2010-01-25 @ 21:00:39
Postat av: Anette

Du imponerar mig, nu har du använt dig av blommor också!

Rosa alster och alster med blommor WOW

Det händer nya spännande grejer i Knaften!! ;)

Skrattade gott åt blöjtrubbel bilden :)

Kram Anette

2010-01-30 @ 11:02:39
URL: http://nettantrollet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0