Det är skillnad på folk...

...och folk om man ska tro lille B.

Häromdagen skulle han gå ut. Han klädde på sig alldeles själv, stövlar, jacka och keps. (Min personliga teori är att det gjorde han bara för att han hoppades på att kunna smita ut utan att jag lade märke till det.)
Jag frågade då vad han skulle göra.

-"Gå ut bara..." blev det något svävande svaret från B.
-"Ok, men du går INTE till nonnor!" sa jag till honom.
Då hör jag hur han kommer klampande i sina stövlar in i köket. Han spänner ögonen i mig och säger högt och tydligt:

-"Hon heter faktiskt MorrrMorrr!" Sen gick han ut och försvann till just nämnda mormor fast han egentligen inte fick.

Nu tänker jag visa några kort jag gjort på sistone, men risken för att mottagarna kanske hittar hit... Men det får de ta. ;o)









Tre små dopkort som jag gjort på beställning. =o)

Det är kul att någon uppskattar mina försök till kort. ;o)

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Annika N

Hej vännen! Har sagt det förut och säger det igen: Du är såå duktig och skapar så fina kort av olika slag, du har känslan för detta! =) Kram

2010-07-26 @ 05:13:25
URL: http://varainuet.blogspot.com
Postat av: Emelie

hej



Jag undrar vart du har köpt stämpeln på dopklänningen, skulle gärna vilja ha den till våra inbjudningar till dopet.



Tack på förhand // Emelie

2011-02-18 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0