Punchtumme och andra sjukdomar....

Det bidde ingen operation av lille B förra veckan... Ungen var förkyld och då ville de inte söva honom, så nu måste vi tillbaka någongång i framtiden. Jag hoppas ungen är frisk då så vi får problemet åtgärdat!

Själv har jag drabbats av punch tumme/handled av allt punchande jag gjort till mina senast alster. Det gick så långt att jag fick tvinga gubben att hjälpa mig så jag skulle få sakerna färdiga! Stackar'n....

Ni som scrappar och gör kort och äger en punch kommer säkert förstå vad jag menar när ni ser mitt alster nedan... ;o)




Inspirationen hittade jag i senaste numret av Magnolia Ink.

Lev väl!

//Erika



Kommentarer
Postat av: Katarina K

Oj, oj, oj Erika! Förstår att din tumme sa ifrån här... det var duktigt många snöflingor minsann! Resultatet blev jättebra, så kanske var det värt en ond tumme! ;)

2010-11-08 @ 19:19:14
Postat av: Annika N

Åhh du är ju såå duktig!! Va snygg!!! Inte konstigt att din tumme tog stryk! Kram =)

2010-11-09 @ 07:41:10
URL: http://varainuet.blogspot.com
Postat av: Vixxan

Jisses Erica förstår att du fick ont i tummen! Otroligt snyggt blev slutresultatet =)

2010-11-13 @ 20:28:05
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Åh så fint det blev med den färgen. Såg det i tidningen med det röda och gröna. Gillade det inte riktigt. Det du gjprt är mycket finare. :) Förstår att du har punchtumme. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0