Ett beställningsjobb.

En tjej här i byn är en av mina allra bästa kunder. Så fort hon ska på kalas, dop, bröllop o.s.v så kommer hon till mig. =o)
Ibland har hon speciella önskemål och hon beställer alltid i god tid!
Med andra ord är hon den Perfekta kunden!
Tusen tack Annika!!

Detta kort beställde hon till sin mamma och jag fick lite information om modern och att de skulle ge henne pengar.

Jag fick en idé som jag under tiden kortet blev till fick ändra några gånger. Jag blev nöjd med resultatet och det tror jag mig veta att både Annika och mottagaren blev också. ;o)

Först har vi framsidan.



Sen har vi insidan av kortet.



Där gjorde jag en enkel "plånbok" som de kunde stoppa pengarna de skulle ge bort. Det var en av de saker jag fick ändra under resans gång. ;o)

Jag hoppas ni tycker om det!
Lämna gärna en kommentar innan ni surfar vidare!

Lev väl!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Annika

Nöjd? Oooo jaaaaaa =D har nog aldrig hört så mycket uppskattning och beundran som över detta kort !! Alla va så imponerade! - Men fantastiskt! - Men o vilket arbete! Så vackert !! Men vem har gjort det?

- ja, det är en vän i byn som heter Erika, och hon är fantastiskt duktig på att scrappa o göra kort, så det är till henne jag vänder mig när det är något extra... som nu! Svarade jag... Mina bröder sa... Men hälsa och tacka henne för att hon gjorde det till oss! Du ä bäst! Föresten.... jag skulle behöva köpa ett grattiskort igen av dig... hör av mig! KRAM =D

2011-01-11 @ 10:19:52
URL: http://varainuet.blogspot.com
Postat av: Anette

Så snyggt!!

2011-01-13 @ 13:47:52
URL: http://www.scrapbooking4you.se
Postat av: Anette

Underbart fint kort vännen.

Kram Anette

2011-01-13 @ 13:50:33
URL: http://www.scrapbooking4you.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0